mandag 17. desember 2012

Uansett om man planlegger godt...

....så blir det ikke akkurat som du har tenkt. Ser at min planlagte rolige adventstid, med peiskos og kvelder med stearinlys, er på vei til å fly rett ut av vinduet. Her er det stress med alt som skal gjøres, og selv om jeg var ferdig med å kjøpe julegaver i november, så skjønner jeg at jeg ikke får så god tid som jeg har tenkt. Hadde ikke planlagt alle juleselskapene, reisingen og overtidsjobbing.

Her bakes det ikke 7 slag, men har rukket å lage marsipan, brente mandler, pikekyss og pepperkaker. Julebaksten er altså i boks, så nå gjenstår vasking av hus, handling og pynting. Hadde planlagt mange fine blogginnlegg i desember, men det spørs om det blir tid. 





Når det gjelder julepynt, så er jeg litt opptatt av at ikke all pynten skal være på juletreet, men i hele huset. Fant ut at å skifte innhold i rammene var lurt for å få spredd julestemningen litt utover.


Ønsker dere alle ei rolig uke før jul. Husk å puste! (Sier det siste like mye til meg selv som dere andre altså)

3 kommentarer:

  1. Tar der med ro I thailand nå jeg, hjem til jul ;) etter en alvorlig ulykke i
    sommer og at mammam til min datters bestevenninde døde for en uke siden har jeg lært at matrielle ting ikke er det viktigste. Jul med famile og kos gleder jeg meg til! Gaver blir d jo, men må nyte livet! Solklem til deg ;)

    SvarSlett
  2. det blir sjeldent slik man tenker seg:)
    Håper du rekker å kose deg litt nå i den siste innspurten!
    klem Cathrine

    SvarSlett
  3. Håper du får kost deg litt og men skjønner kva du meiner,kanskje ein planlegger masse men så skjer det ting som ein ikkje hadde tenkt på,men det beste er nok å gjere det beste ut av det:)jul blir det uansett:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...